I define the baseline for visual expression to make differentiated value of the brand shine. Through clear baseline, maintain the uniqueness and consistency of the brand and deliver a sparkling brand image to customers.
브랜드의 차별화된 가치가 빛날 수 있도록 시각적 표현의 기준점을 정의하는 일을 합니다. 명확한 기준점을 통해 브랜드의 고유성과 일관성을 유지하며, 고객들을 향해 반짝이는 브랜드의 인상을 전달합니다.
Brand is a complex mixture of various values and elements. When visualizing this, it should be expressed simply above all else. Finding the most core values that encompass your identity and intuitively converting them is the best way to deliver an accurate brand message.
브랜드는 다양한 가치와 요소들이 복잡하게 얽혀있습니다. 이를 시각화 할 때에는 무엇보다 단순하게 표현되어야 합니다. 가장 핵심적이면서 정체성을 아우를 수 있는 가치를 찾아 직관적으로 변환하는 것이 정교한 브랜드 메시지를 전달하는 가장 좋은 방법입니다.